Citaat:
hij is wel behoorlijk spooky he k ken die dagen... zag ie ook allemaal bakkaboutertjes lopen??? beau namelijk wel altijd
ja hij ziet ze wel eens vliegen ja
Citaat:
Zorg ervoor dat ondanks dat hij fris is je wel ontspannen blijft zitten en hem niet teveel wil tegen houden aan de voorkant.
ik snap goed wat je bedoelt en ik moet hem zelfs wel loslaten voor, want anders is het rijden natuurlijk helemaal niks waard, foto's zijn precies aan die kant geknipt, waar hij erg spooky was, maar ik snap dat dit klinkt als een excuus, maar ik probeer hem zoveel mogelijk te geven, maar dat ging niet zo lekker aan die ene kant daar.
Citaat:
Met name op foto 6 en 8 zie je een spetterende voorkant maar de achterhand doet net niet mooi mee.
daar trainen we nu heel hard op, dat hij en voor spettert en achter flink werkt en dat gaat steeds beter, maar zeker als ik voor mezelf rijd lukt het wat minder.
Citaat:
Ik heb wel wat opbouwed commentaar ; Houd je handen rechtop (je zit nl. met pianohandjes) en dichter bij elkaar. Druk ook je borst naar voren zodat je recht komt te zitten, op de meeste foto's vind ik je een beetje onderuitgezakt zitten. Of komt dat door je jas? Beetje moeilijk te zien nl.
pianohandjes viel mij ook al op, toch doe ik dit niet elke keer, getuige andere foto's en film, weet niet waarom nu wel, maar ik zal er zelf nog meer op letten.
dat onderuitgezakt zitten komt toch echt door mijn jas = bomberjack, ik vond het niet warm genoeg om zonder te rijden, maar dat ik redelijk rechtop en niet onderuitgezakt weet ik zeker
Citaat:
Als ik trouwens vragen mag; rijd je hem bewust met sporen? Want je geeft zelf al aan dat hij niet zo lekker liep, misschien dat die sporen hem op zo'n moment toch wel hinderen als je rustig hulpen geeft (dus je sporen wel goed gebruikt, niet lomp doet. Maar dat hij op zo'n moment heel gevoelig is..)
ja, k moet zowiezo, ik ga nu Z starten dus is verplicht in de ring dat al.
ik snap wat je bedoelt, maar hij moet noggg heter worden voor de benen, want daar heeft hij een handje van om niet te reageren, als hij niet op de kuit reageert dan prikje met de spoor, de zweep gebruik ik liever niet meer zoveel, omdat ik die in de ring ook niet meer mag en daar maakt hij misbruik van. Hij is nu wel al stukken beter voor de benen en stukken beter voorwaarts, maar hij moet echt onder stroom staan, hij is gewoon vanuit zichzelf altijd al spooky geweest, soms komt het wel eens van pas, extra showen enzo, maar soms...is het lastig.
maar vandaag hebben we ook gereden, buiten, wel in een andere bak, maar daar heb ik al meer dan een jaar niet gereden, we hadden les en hij liep toppie, werkte van achter goed mee, spetterde van voor, hij schrok nog wel eens, maar hij luisterde tenminste
hij kan het wel, dat weet ik en dan vergeef ik hem zo'n dag dat het wat minder gaat, maar helaas geen foto's van vandaag