Tot Andrew een maand geleden niet lekker liep en twee weken later zelfs onregelmatig werd... Controle gehad bij kliniek en kuur medicijnen, en dit is de eerste keer dat ik hem zonder medicijnen weer in de bak reed...
Zoals je kunt zien is de bak bij ons erg zwaar en dat was ook aan zijn lopen te merken. Bij Carmen in de bak is hij veel voorwaartser en actiever met mooie ronde hals, en loopt niet zo snel te diep, wat hij hier toch wel geregeld deed. Toch zaten er ook goede stukjes bij...
Ben wel benieuwd wat jullie er van vinden, maar houd er wel rekening mee dat hij niet goed in training staat vanwege zijn spat en onze zware bak... Als je wilt vergelijken, dan staan er genoeg foto's van voor hij kreupel werd in mijn profiel

Hier zijn ze dan:

hier loopt hij te diep...

Ik moet veel schouder voor rijden en hem zijn achterhand opzij laten zetten om het achterbeen te activeren. In les lukt dat altijd beter dan thuis jammer genoeg...
even stappen...
en weer draven...

halthouden hoort er ook bij... Het liefst in schouder-voor vind Carmen
opnieuw activeren...
actief houden is meestal hard werken, soms valt ineens het kwartje

Even te moeilijk gemaakt...
en dit leek mij persoonlijk toch mooi gesloten (maar misschien heb ik er nog niet zo'n goed oog voor...)
En tenslotte nog een paar galopfotootjes en weer een keer halthouden...
(daarna gingen we achterwaarts, maar dat stond er niet op

Ik kan met Moenira niet mee doen met de onderlinge wedstrijd omdat die op zondag is, dus ik ben aan het overwegen of ik toch niet voor de gein Andrew mee zal nemen om te kijken hoe hij het er nu vanaf brengt in een B-proefje... Als hij tenminste lekker blijft lopen...
Zal ik het gewoon proberen?
...je kan het altijd proberen....Wanneer is die wedstrijd ook alweer
, ik wil wel helpen als je dat wil?..Ik kom toch zoiezo kijken 

Lekker ding man!