Nu 5 jaar oud en van mij sinds hij 4 maanden oud was.
Vorig jaar heeft hij ivm mijn zwangerschap een hele tijd rust gehad en is daarna even gereden door een meisje uit de buurt.
En nu zijn we sinds een tijdje samen weer lekker aan het rijden.
Natuurlijk valt er nog heel veel te verbeteren, maar plezier staat voorop. We rijden zo'n 3 keer per week met regelmatig lekker een buitenrit want we staan rechtstreeks aan de Loonse en Drunense Duinen.
Ondanks dat ik zelf fotografeer, had ik nog geen foto's van ons samen onder het zadel. Daar moest natuurlijk verandering in komen... Dus een shoot gepland bij dg fotografie. Leuk om te zien hoe we er samen uit zien, want dat zie je natuurlijk niet als je er boven op zit.
Op papier zou ik niet op hem moeten passen, maar in de praktijk vind ik het plaatje eigenlijk helemaal niet zo verkeerd.
Barrie is een d pony van 1,47.
Vorig jaar tijdens mijn zwangerschap

Tijdens de fotoshoot bij dg fotografie, Let wel, dit was de eerste keer op ander terrein, en Barrie heeft best wat bloed... Dus de ontspanning is niet zoals ik zou willen en zo als thuis.
Op mijn Instagram staat een kort filmpje, daar kun je zien dat de aanleuning zeker niet strak is...
Zo begonnen we,eerst even los stappen, daarna draven op zijn kameels. Maar hee, ik ben geen 18 meer en niet zo dapper, dus ik was allang blij dat hij braaf was.

Na een tijdje begon hij steeds meer te ontspannen

Soms hand naar voren en wat been om wat lengte proberen te krijgen en houden.... thuis volgt hij direct de hand, hier was het nog wat spannend allemaal.

Uiteindelijk konden we heel fijn afsluiten

Ik ben echt zo blij met hem!