[HAW] Rinkja dressuur en freestyle
Heb ik gezegd dat er meer foto's zouden komen, dus hierbij de nieuwe foto's. De bak was nu verre van hard, eerder weer te zwaar, maar goed, er viel in te rijden.
(t is ook nooit goed he
)Rinkja was best wel opgefokt toen ik er op zou stappen, dus ik heb haar eerst een tijd laten rennen door de bak. Daarna m'n cap maar stevig op m'n hoofd gedrukt en er op gestapt.
(en nog even over het andere topic, de manen zijn weer kort he?
)Ik zat hier een beetje raar, maar ik zou het halster even afdoen.

En weg stappen, wat een lekker koppie heeft ze toch.

Beetje vage foto, ze draafde hier net weg na een bok, dus ik moest me even vastgrijpen om te blijven zitten

Ze was wel erg vervelend, dus toch maar even een halstertouw erbij gepakt. Heb ik toch een beetje meer rem, want dat woord was ze even vergeten.

En galop

Weer draf

Na een tijdje werd Rinkja weer een beetje rustig, en nadat ik even snel met Janke m'n uitvaart had doorgenomen voor de zekerheid
heb ik het touw weer weg gedaan. Weer een beetje vage foto, maar ik aaide haar even over de hals. 

En weer galop

Haha, die maantop

Misschien straks in de zomer op Iwaya
Er zijn wel wat paarden die goed op gewichtshulpen reageren enzo, dus misschien als we een halfuur met hoofdstel om rijden en daarna zonder proberen dat het wel gaat (kunnen het altijd proberen)