Alles moet wel eerlijk verdeeld worden, dus ook de foto's.. Vorige keer stonden de Fries en de Grote Vriendelijke Reus op de foto, dus vandaag O'Neill!
O'Neill blijft me verbazen met hoe goed hij steeds vooruit gaat.. Eerst was je allang blij wanneer je niet bokkend en wegspringend een volte kon maken.. Toen was je heel blij wanneer hij zich soms wat wilde ontspannen en toen was je blij wanneer je ook wat nette figuren kon maken.. Maar hij begint dus steeds beter te lopen.. Ik ben benieuwd hoe dat over een paar maanden is

De foto's zijn trouwens onder chantage genomen: Antoinette wilde alleen mee naar O'Neill als ze foto's mocht maken.. Dus dat werden foto's
(maar toch bedankt voor de leuke foto's!
).Dit is O'Neill;

Hij kijkt hier een beetje zielig, maar hij is eigenlijk een heel vrolijk paardje.. (maar kan niet zonder z'n beste maatje de Fries, anders verbouwt ie z'n stal).

Het was vandaag voor het eerst in de buitenbak, dus hij was in het begin nog iets gespannen en kijkerig, maar dat kon ik 'm wel vergeven

En hij blijft soms, om even te kijken of ik wel aan het opletten ben, z'n oude gewoontes uit de kast halen.. Maar dit escaleert niet meer zoals eerder..

Toen begon hij eindelijk lekker te lopen zoals we geoefend hadden.. Dit vind ik een super mooie foto geworden..

Het plan was eigenlijk om te gaan springen.. Maar we vonden de buitenbak toch net even wat te nat, ook omdat hij nog niet helemaal onder controle is tijdens het springen en we geen glijpartijen wilden, gingen we naar binnen..
Balkjes draven..

De beugels een gaatje korter..

In het begin springt hij er heel hoog overheen (niet op de foto), en daarna springt hij normaal, maar laat hij z'n voorbenen nog vrij veel hangen (zelfs deze lage kruisjes).. Dus ons volgende project: leren dat het niet de kunst in om zoveel mogelijk balken eraf te gooien, maar om ze erop te houden.. Iemand nog tips? (vnl over die voorbenen oefenen?)..

Ook deze balk gaat er af.. Hij was er niet echt van onder de indruk bij de volgende sprong..

En nog even wat dressuurmatig afsluiten..
Hij loopt hier wel wat te diep, maar dat vind ik voor hem geen probleem, ik ben allang blij dat hij wat lager WIL komen...

Tot de volgende fotoshoot!

PRACHTIG!