Quentin had een weekje zonder dressuur achter de rug, en een ongelukkige val tijdens het longeren zaterdag, dus ik verwachtte er niet veel van
vorig weekend had ik buiten gereden, maandag rust, dinsdag springen, woensdag buiten, do+vrij rust(ivm overlijden oma anders heb k altijd les op die dagen) zaterdag longeren, maar ivm zachte plek in de bodem bleef zn voorbeen in t zand steken maar zn achterbenen liepen door, hij maakte een hele rare koprol, was zn ijzer kwijt en hield zn hoofd scheef en liep niet 100%
de bak is dus gelijk goed gesleept, en wordt binnenkort weer aangerold(is laatst ook al gebeurt maar op die plek blijft ie zacht)
gisteren even aan de longeerlijn gehad, kijken of hij goed liep en dat deed ie
toen er op en aan het werk
hij was wat fris ivm de muziek van de carnavalsoptocht en 2 drukke merries naast de bak die hyper werden van de muziek

inzet appuyeren, begint met achterhand voor, maar dat kan ik na een paar passen herstellen, we zijn het nog aan het leren

travers
weer een stukje appuyeren
close-upje

bokje
stukje schoudervoor
blijven zitten renske
ook als ie zichzelf sterk maaktvolte sluiten in galop
ik kan zeggen dat ie hier omhoog kwam
maar dat is niet zo
hier ben ik de volte heeeeeeel klein aan het maken(en blijf zelf weer niet op kont zitten als ie zich sterk maakt) hij vind de volte helemaal door sluiten in galop lastig, maar blijft er achter wel goed bij
jammer dat ie onscherp is, een van de weinige galop foto's op t jiste moment, de rest vd foto's landde hij net of staat op 1 been, dat ziet er zo raar uit, die staan hier dus ook niet

ik zette hier net een volte in of een stukje achterhand wat naar binnen, lijkt nml net of ie scheef loopt
idd, een volte en ook achterhand wat naar binnen, deze foto is 5 meter verder gemaakt

ik zit hier te lachen
wrsch om iets wat iris zei, of die geweldige carnavalsmuziek die we erg goed konden horen ofzo 
middendraf, alleen trek ik mn hakken zo erg op
en Q wordt we erg sterkdit is al beter
iets dieper er doorheen anders wordt hij te sterk en loopt onder me uit.1 sec na de vorige foto ziet ie iets
nog even een beetje sluiten in de galop
en we zijn weer klaar
aan mn big smile is wel te zien dat k wel tevreden was over het rijden, geen gestaak en geklier. of zou dat door die 3 rijden schrikdraad om de bakrand heen komen dat ie niet meer staakt
(dat zit er omdat ze anders al t hout opvreten met zn 3en)nog een beetje langer laten
daarna in draf nog even met zn neusje helemaal naar beneden gereden en toen ging iris hem uitstappen
[ITP] iris (destinietje) op Quentin 

!

ben echt steeds meer helemaal happy met mn knollie