Even voorstellen: Pierrot, 6 jaar (officieel dan 7) en een afstammeling van Indoctro x Rigoletto.
Dit is volgens mij pas de 3e of 4e keer dat ik er op zit, dus zoveel moeten jullie er niet van verwachten
Hij heeft nog niet zoveel gedaan in z'n leventje, behalve groeien.. Hij is ondertussen de 1.80 voorbij.. (en dan nog durven kinderen op stal hem een paardJE te noemen).. Qua rijden zijn we nog vooral bezig met de basis en dan voornamelijk conditie opbouwen rechte lijnen en voltes en het tempo onder controle houden. Dit laatste is bij hem nog best een hele klus, want hij is liever lui dan moe.. Maar dan nu de foto's!
Deze was een tijdje terug genomen..

En dan nu de rijfoto's..
Ik heb zowaar rekening gehouden met het setje.. ik kon kiezen tussen grijze of rode bandages en heb dus voor de rode gekozen, kleurde leuk bij z'n denkje.. Ik ben weer helemaal trots op mezelf

Ook dit vind ik een hele leuke foto geworden.. Hij was vandaag trouwens heel braaf, veeel minder bang voor andere paarden (had ik laatst nog een topic bij RT voor- beetje maf doen als een ander paard ook maar iets op m af kwam, maar daar gaat hij nu al heel goed mee om)..

Na 10 minuutjes draven kreeg ik het al warm, zoveel werken is het om 'm voorwaarts te houden.. Dus toen ging de jas uit..

Hier geen schouderbinnenwaarts oid hoor, maar gewoon de inzet van een volte, hij kan zich alleen nog niet zo rond maken in het lijf..

Een heel enkel stukje even doorzitten.. Hij zit echt heerlijk als een huis! In draf en galop.. je kunt uuuuren blijven zitten.. (als ie uit zichzelf zou lopen
).

Je kunt hier wel zien dat ik heeeel hard moest werken in de galop, maar ik had al een paar rondjes gegaloppeerd en vond het wel mooi, maar zuslief wilde nog een foto en nog een en nog een, dus moesten we nog een paar rondjes en dat is van de foto af ze zien
maar hij zette wel mooi bij met z'n achterhand..
Nou dat was het voor vandaag!
Ik ben beniewd wat jullie van hem vinden!
Ik ben zelf heel benieuwd hoe hij zich in de toekomst gaat ontwikkelen.. Zowel dressuurmatig als springen..!
Ik vind hem alleen ook wel een beetje erg langgeliijnd, maar denk dat dat bij de hoogte hoort.
Het ziet er nu al netjes uit! Ben benieuwd naar foto's als je hem wat langer rijdt
, lekker groot
. Ik vind 1.72 al een onmogelijke hoogte