Maar, ik móest foto's van vaan hebben want ik wilde hem tekenen met ckv3
volgende les, dus maar wat foto's van de video geklikt. Ik wist alleen niet dat dat zó'n baggere kwaliteit zou hebben. Maar omdat iki toch zo blij ben dat ik na 500 jaar foto's heb kan ik het toch niet laten 
IIG:
Deze wil ik tekenen haha (->wish me luck
)
Ja dit ziet er bagger uit hij mist wat balans en dan gaat hij duiken.. maar ik ben zo trots op dat beentje dat steeds beter wordt
Deze is ook wel artistiek

Ja dit was in de contragalop, niet dat jullie denken help wat doet ze met dat been

Willen jullie even oordelen: die laatste is géén 90 cm he!! Het zou in het gewone parcours 90 liggen en in de barrage een meter, nou ik kwam met de barrage die bak binnen en het stond echt zo hoog als ik nog nooit gesprongen had. Maarja ik dacht rijden met de geit en toen hadden we gewonnen
Sorry voor de brakke foto's.. je ziet er eigenlijk geen zak op, maar toch weer alles.. nouja nvr mind
Maar kijk ons nieuwe speeltje kán wel mooie foto's maken

Oh ehm commentaar is welkom hoor, ik moet weer zonder beugels gaan rijden zie ik

ja voor het springen moet je even bij de kleine lettertjes kijken
En met dressuur niet nee, of course not haha.. nee maar we hadden 156 punten, maar het komdende jaar wil ik toch nog niet over haha

Superleuk paardje!!!!!