In April startte ik met het leasen van een 4 jarige kwpn, named Legend. We hebben een nogal turbulente periode achter de rug, mocht je nieuwsgierig zijn zal ik zo het linkje even posten van mijn vorige topic. Maar vandaag wil ik iets heel leuks posten!
Linkje: [RT-V] 4 jarige ruin breekt uit op de linkerhand (galop)
Na ups- en vooral veel downs, na bloed zweet en tranen en veel trainen hadden we dan vandaag ons B-debuut. Eigenlijk was dit helemaal niet de planning en 2 maand geleden had ik niet durven dromen dit jaar, of deze zomer zelfs al te starten. Maar opeens ging de knop bij hem om, werd hij sterker, werden we een team en genoten we samen van het rijden.
De bedoeling was, en is nogsteeds, dit jaar naar concour voor de ervaring voor Legend. Niet voor de punten, en niet voor de winst.
Even voor de mensen die ons nog niet kennen, dit zijn Legend en ik

Dus.. Nu naar de punten. We zijn gewoon naar huis gegaan met 2 winstpunten!! 1 in elke proef. Hij was ontzettend ontspannen, nu hielp het ook wel dat we wat geoefend hebben op vreemd terrein. Na de 1e proef kreeg ik het commentaar dat hij wat actiever mocht, "wat meer pit", wat ik vanuit hun ogen volledig snap. Maar mijn doel was mijn 1e wedstrijd ontspannen kunnen rijden, dus dat is zeker geslaagd! De 1e proef was goed voor 184,5 punten. De 2e proef wat meer pit gereden, wat fouten gemaakt maar toch goed voor 186 punten!
Legend is 1.80 en op het moment dat ik stevig door rijd is de bak toch best klein, maar wat ben ik apetrots!
Hier wat kiekjes van ons debuut, met als absolute nummer 1 bovenaan. Wat ben ik vreselijk blij met die foto

We doen het vooral lekker rustig aan, no pressure en genieten van het werken. Ik ben gigantisch trots op hoe hij zich, en wij ons, ontwikkeld hebben en ik geniet elke dag een beetje meer van hem.
Lieeefs.