Afgelopen zaterdag mocht Linette een keertje mee naar de les bij onze juf, Kirsten Beckers.
Linette is een 4-jarige Glamourdale x Stravinsky. Ze is een super lief en makkelijk paard in omgang. Daarnaast is ze mega leergierig en wil ze altijd werken voor me. Ik ben dan ook super blij met haar!
Ik rij haar meestal 3x per week, en we gaan 1x per week naar het bos.
Zondag mag ze voor het eerst mee naar een officiële wedstrijd. We gaan niveau 1 starten (= L2 in Nederland).
Dit was nog maar onze 4e les samen. Ik geef vaak de voorkeur aan mijn 8-jarige waarmee ik lichte tour ga starten. Maar af en toe moet de juf toch ook eens meekijken bij het jonge geweld

Hopelijk vinden jullie haar ook leuk

De foto's zijn gemaakt door Bo_san hier op bokt. Ze zijn super mooi geworden. Ik heb ze in ieder geval gevraagd om ook een keer m'n andere paard te komen fotograferen.

Hier gaan we dan...

Een pasje opzij kan ze ook al..

De juf en m'n vader op de achtergrond..

En dan nu het allerleukste aan Linette.. haar galop. Ze heeft wat meegekregen van haar vader

En de allerleukste foto van de shoot..

Zoals jullie kunnen zien, zit ik behoorlijk te genieten op m'n knappe dame.
Rijtechnisch is er nog wel een hoop te verbeteren. Hielen laag is zowat het eerste wat je hoort te doen op een paard, maar die les moet ik duidelijk nog eens overdoen

Hopelijk kan ik binnenkort ook een topic maken van m'n andere paard..
Tot snel!
Lien.