Op msn had ik Elke (free) al een paar keer gezegd dat ik nog eens rijfoto's wou hebben van Ushi,
en aangezien zij vandaag ook geen school had (zitten op zelfde school) hebben we een foto-namiddag gehouden.

Om 1 uur was ik al op de manege en ben Ushi dan super uitgebreid beginnen poetsen,
wat helemaal geen effect had, want er bleef maar haar uit komen, hoe lang ik ook bleef poetsen
Dan maar opgezadelt en net toen ik op weg was naar de piste kwam elke aangelopen.
Er was natuurlijk helemaal niets mee aan te vangen, want er was een digi in de buurt en dan kunnen we niet normaal doen?
Op de foto's ziet het er niet zo slecht uit, maar dat zijn natuurlijk (zorgvuldig geselecteerde
) momentopnamen hè.Het resultaat van de foto-shoot met Montana kan je natuurlijk vind op: [HAW] Montana à la dressage
LEKKER STAPPEN:
EN EEN DRAFJE:
GALOP:
HAAR HOOFDJE:
Op de laatste foto zie je heel duidelijk dat ze heel bezweet was, heb haar weer goed mishandeld hoor ~~}>
Eigenlijk was ze gewoon zo hard aan het sterrenkijken en vervelend aan het doen dat ze er zelf moe van werd
COMMENTAAR IS ALTIJD WELKOM

). Ja ze was wel een beetje een sterrenkijker vandaag, maar tegelijkertijd was het ook wel schattig ze. Zeker als ze weer eens iets had gezien (zoals het hoopje pistezand dat ineens hoger lag
). Ik vind het wit onderlegde hoofdstel juist wel bij haar passen omdat ze zowiso veel wit heeft
)