Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
beatje schreef:Qua conditie zou hij over drie weken gewoon een l1 proef moeten kunnen lopen dat is allemaal zo zwaar niet.
Maar waarom heeft de pony 7 weken stilgestaan? Na bv een peesblessure zou ik wel voorzichtig zijn en langzaam opbouwen.
Lollypop1 schreef:Tijdens de selecties wil ik hem in het L1 gaan starten.(geen al te moeilijke proef voor de pony aangezien hij bij zijn vorige eigenaren altijd internationaal gelopen heeft.)
Tijdens de 7 weken dat hij "stil" heeft gestaan heb ik hem wel een aantal keer gereden maar niet zo intensief
Ik ben nu van plan om telkens 2 dagen te trainen (rijden of longeren)en dan een dag rust en dan zien we de week voor de selectie wel hoe het gaat en dan kunnen we nog altijd kijken of we inschrijven of niet
Rex_Rolfo schreef:Zoals je omschrijft zou conditie geen probleem moeten zijn, L1 is niet zo zwaar voor een paard. Kan het zijn dat hij bij lessen last had van warmte? Sommige pony's hebben best nog veel haar, die zijn tot ze volledig verhaard zijn ook niet vooruit te branden als het warm weer is.