Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lillian__ schreef:Kan van alles zijn en is vanaf een schermpje niet te beoordelen! misschien een goeie instructeur in de arm nemen?
eventueel eerst een osteopaat erbij. Als het paard ergens in zijn lijf vast zit dan kan je een uur gaan zitten prutsen en plukken voordat je hem erdoor heb, niet echt bevorderlijk voor het paard zou ik zeggen en zelf word je ook alleen maar gefrustreed.
dorothea schreef:Paard wil in draf en galop niet loslaten op links. Vooral in draf is het dramatisch, hij wil niet eens op een grote volte, loopt volledig door m’n been en valt de hoek door. Onrustig in z’n mond, geen ontspanning en vandaag zag ik aan de linkerkant z’n tong uitsteken. Tandarts is eergisteren geweest, bit is enkele jaren geleden aangemeten door een bitfitter en zadel is eveneens aangemeten. Met andere woorden: de oorzaak ligt bij mij, maar waar ga ik toch de mist in?
dorothea schreef:Ineke2 schreef:Een goede instructeur kan je daar heel goed ( en op het juiste moment) bij helpen.
Heb ik
Def schreef:Mij lijkt: Als jouw instructeur je nooit heeft verteld over verticale balans en hoe je hiermee aan het werk kan, is het geen goede instructeur.
Ik zou inderdaad een echt goede instructeur zoeken die met je gaat werken aan de balans en scheefheden van je paard en van jouzelf.
dorothea schreef:Met andere woorden: de oorzaak ligt bij mij, maar waar ga ik toch de mist in?
dorothea schreef:Def schreef:Mij lijkt: Als jouw instructeur je nooit heeft verteld over verticale balans en hoe je hiermee aan het werk kan, is het geen goede instructeur.
Ik zou inderdaad een echt goede instructeur zoeken die met je gaat werken aan de balans en scheefheden van je paard en van jouzelf.
En mij lijkt dat iemand die GP rijdt toch wel enig verstand moet hebben van het paard
dorothea schreef:Def schreef:Mij lijkt: Als jouw instructeur je nooit heeft verteld over verticale balans en hoe je hiermee aan het werk kan, is het geen goede instructeur.
En mij lijkt dat iemand die GP rijdt toch wel enig verstand moet hebben van het paard