Sinds vorig jaar mei ben ik bijrijdster geworden van Djindy, een 9 jarige merrie (75% Arabische volbloed). Haar eigenaresse heeft haar zadelmak gemaakt en de basis opgepakt. Daarna is ze een aantal jaren niet opgepakt in training waardoor ze eigenlijk nog vrij groen is voor haar leeftijd.
Ze is in de omgang zo gemakkelijk en lief en erg op mensen gericht. Ze geeft echt veel vertrouwen en plezier af. Komt graag naar je toe (natuurlijk weet ze dan ook waar de snoepjes vandaan komen

Met rijden nog wel veel werk aan de winkel. Ze is behoorlijk drammerig en zoals zoveel Arabieren drukt ze graag haar rug uit en het hoofd omhoog en je hebt vrij weinig te vertellen. We zijn al een heel stuk verder in stap en draf ten opzichte van vorig jaar.
Helaas zoals voor velen herkenbaar er een aantal maanden uit gelegen in de training in verband met de nattigheid en de winter. Zaterdag weer de 2de les gehad sinds lange tijd. Nu wat meer galop er bij pakken en dan gaan we hopelijk starten in de B rond mei/juni. Ik krijg heel veel vrijheid met haar van de eigenaresse en daar ben ik natuurlijk super blij mee.

Tips zijn natuurlijk harstikke welkom.