Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suikermeisje schreef:Doe hij het ook in het begin of eigenlijk alleen aan het einde/na een bepaalde tijd?
Ik zou zelf consequent zijn en er goed voor zorgen dat ie doorloopt. Bij Haflingers denk ik al gauw aan eigenwijze dieren
Elisa2 schreef:Ja hij kan dan gewoon weer verder al moet je hem we ff motiveren.. soms dacht ik dat ie dat deed omdat hij moest mesten ( dat doet ie nl echt alleen maar stilstaand in de bak) maar dat is niet het gevalWat doet hij nadat hij stil gaat staan? kun je hem daarna weer makkelijker naar voren drijven met je been?
Morganlefay schreef:Pezen voor na laten kijken. Mijn verzorgpaard(ook een haflinger) deed dit ook en bleek een paar flinke gaten in dr pezen te hebben. Laat er iemand naar kijken.
lindam75 schreef:Morganlefay schreef:Pezen voor na laten kijken. Mijn verzorgpaard(ook een haflinger) deed dit ook en bleek een paar flinke gaten in dr pezen te hebben. Laat er iemand naar kijken.
vorig jaar zijn alle pezen al op de echo gezet en is hij door de röntgen getrokken en was hij gezond.. ook doet hij het buiten niet en tijdens longeren en wandelen niet... en ook niet altijd in de bak.. ik herken hierin dus geen peesletsel oid.. benen zijn niet dik of warm en hij loopt niet kreupel ed.. al weet ik dat haflingers harde dieren zijn voor zichzelf...