Inmiddels dus vele jaartjes verder, en eveneens wat paarden verder. Ben ik inmiddels sinds een half jaar in bezit van Cicero(v. United) die overigens een oude bekende is op bokt. We zijn inmiddels 2 keer gestart en 5 winstpunten in de B rijker. In mijn wekelijkse privéles werken we oa mijn houding, en het creëren van een stille verbinding. Wat eveneens van ons een struikelblok is. Zodra de spanning iets toe neemt kruipt hij snel achter de teugel, en wordt ik (te) sterk in mijn rechter hand. De omstandigheden bij het maken van de foto's waren hier ideaal voor want na een klein kwartiertje zijn we gestopt wegens een enorme hoeveelheid regen met de bijkomende aspecten als storm en vleesetende bakkabouters..

Wees een beetje lief voor ons en het zou leuk zijn als we wat onderbouwde tips krijgen om onze struikelblokken meester te worden..
Mocht het je opvallen dat mijn schouders ongelijk zijn.. door een val van mijn paard(ja ja, het zelfde paard als in het topic van 2008) heb ik helaas door een sleutelbeenbreuk niet helemaal meer het talent om gelijk te zijn in mijn schouders.. de fysio en ik doen hard ons best

Van hand veranderen over de diagonaal

Hier loopt hij een beetje van de hoefslag af omdat hij naar de fotograaf loopt te koekeloeren, met het gevolg dat ik ga tillen met mijn linkerhand.. Iemand hier tips voor om het door mijn binnenbeen heen lopen te voorkomen?

Galopje..

Stukje wenden richting contra.. Hier wordt hij een beetje eng in de hals en loopt een valse knik. Zodra hij dingen moeilijk vindt kruipt hij snel achter het bit.. een ophouding en been, geeft zelden het effect waar ik op hoop, ook hier zijn tips dus welkom.

creative uitspatting van fotograaf Demi van Reeven

Stukje spelen met een appuyement.. wat ik niet kan, maar hij wel