Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rink schreef:Je rijd erg symphatiek en ik zie echt wel de potentie in jullie om die prix te halen! Ik zou je meegeven iets hoger galop tempo te behouden, hij lijkt nu vaak wat achter je been te zijn en moeite te hebben met de gesloten oefeningen. Ik vind je overal beeld wel heel ontspannen en harmonieus ogen! Een fijne houding van paard en een fijne hand! In je vorige topic noemde iemand je bovenlijf in galop, ik zie ook in de draf in je appuyementen dat je iets souplesse mist in je bovenlijf daar is misschien ook nog winst te behalen..
Maar echt een fijne vriendelijke amazone waar velen een voorbeeld aan mogen nemen!
Zeepsop schreef:Ziet er weer goed uit! Ik verbaas me alleen dat je voor de tweede pirouette en de serie op de 2 nog allebei een 4 hebt gekregen, ik dacht dat in een klasse als de inter 1 zoiets veel zwaarder wordt afgestraft.Maar zeker weer heel leerzaam! Dat commentaar erbij is zo fijn! En ik vind het een fijne bevestiging voor mijzelf dat ik de fouten ook zelf eruit kan halen en dan bevestiging krijg van jou.
essie_blue schreef:Wauw wat fijn om naar te luisteren! Heel leuk gedaan. Wat ik mij afvraag, en dit bedoel ik niet vervelend, maar ik merk dat je veel werkt om hem wat feller en vlugger te maken, wat je zelf ook schrijft. Twijfel je dan soms niet met betrekking tot zijn leeftijd? Ik vraag dit omdat ik toevallig zelf ook m'n hengst t/m zijn 19e uitgebracht heb, ondanks dat ik denk dat als hij 5 jaar jonger was we nog veel verder waren gekomen ben ik toch gestopt omdat ik toch wel begon te twijfelen of ik hem niet beter met actief pensioen kon doen. Merkte namelijk aan mezelf dat ik snel onzeker werd of hij het wel aankon, bijvoorbeeld als het wat warmer was buiten of hij het met bepaalde oefeningen wat zwaarder had. Ook omdat hij zich altijd voor 200% gaf.. Heb jij dat ook met Alwin? Ben ik oprecht nieuwsgierig naar, vind vooral dat je lekker door moet gaan en zeker moet proberen om weer verder te komen met 'm, want jeetje wat gaan jullie goed!