Ik ben al een tijdje bezig met het SBW, in stap snapt mijn paardje het wel, maar in draf snapt hij het niet / wil hij het niet doen. Ik heb elke week priveles, en zijn er elke week druk mee bezig. Met slof doet hij het wel, maar ik ben zelf geen voorstander van de slof dus rij er liever ook niet mee. In stap doet hij het dus wel gewoon en kan ik ook varieren in de scheefheid en in de tempo. Maar in draf wordt hij sterk en drukt zijn kaak er enorm in en dan het ik een blok beton in mijn handen. Ik hoef geen commetaar verder ik ben gewoon opzoek naar tips hoe jullie dit zouden oplossen en of verder proberen, aan de hand is er ook niks mis mee, dan doet hij het ook gewoon. Alles is nagekeken, heb een nieuw zadel die perfect ligt, tandarts is geweest en fysio ook. Het brengt in draf gewoon enorme spanning op.
Hoop dat jullie misschien iets weten , ik ben er druk mee bezig met mijn instructrice en zijn al op de goede weg dat hij nu in stap wel gewoon ontspannen kan blijven nu de draf nog volledig