Afgelopen woensdag was Marije (jilleroo) met mij en Maya mee naar stal Amanda mocht nog niet gereden worden, want die was de vorige dag gechipt. Toen kwamen de dames maar eens even kijken hoe Snowdon nu liep en hebben wat foto's gemaakt.
Ehm ja... Snowdon heeft een flinke poos stilgestaan en ik heb lang niet echt serieus gereden in de bak. Ik vroeg hem dus niet alteveel, probeerde hem gewoon zelf zijn balans te laten zoeken, want dat is waar hij snel problemen mee had (Hij is dan ook nog maar 4,5 jaar). Ik vond het wel redelijk gaan, alleen ikzelf zat echt beroerd. Maarja, het was ook "ff snel wat rijden in de bak" eigenlijk... En ik ben soort van gewend geraakt aan het zonder zadel rijden... Owja let niet op de blubberzooi

ff lekker waterspetteren

en SPLASH!

Kiekeboe, zijn jullie nat geworden?

*edit: aantal foto's verduidelijkt*
. Op de vierde foto ziet het er netjes uit! Jammer dat de foto's wat aan de kleine kant zijn.
!!!
Bij de haflingers die ik (in)reed (vanwege drukte ff gestopt) had ik altijd gewoon simpel mn petje op en soms "vergeet" ik de cap ook wel eens bij Snowdon

En btw we hebben op stal alleen koud water, dus we wachten nog even met een flinke wasbeurt