Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je zou in de appuyementen en als ik goed gekeken heb ook in de pirouette je eigen buitenschouder wat mooier mee kunnen draaien. En je verliest iets sprong bij de inzet van het appuyeren in galop (mn laatste deel zigzag) maar dan gaan we al wel echt pietluttig zijn eigenlijk. Algemeen gewoon hartstikke fijn beeld van een tevreden paard dat graag voor je aan het werk is en heel sympathiek gereden word.
Nissima schreef:Welke oefening is dat op 4:50?
Je proef ziet er netjes uit, rustig en vriendelijk gereden en Alwin doet het zo te zien ook graag. Leuk! Ik had je heel graag tips willen gegeven, want dat zou betekenen dat ik het ook zo goed kan, maar helaas. Het enige dat mij opviel was de pirouette en dat is al genoeg gezegd.
En hij ziet er nog topfit uit voor z'n 22 lentes !
. De pirouettes vind ik persoonlijk niet te snel, maar dat is misschien omdat mijn merrie altijd de neiging had teveel op de rem te gaan
rechts kan ik het nl wel (en gelukkig alleen maar in m'n appuyement, niet in de SB of travers)