Eerst een foto van oktober 2003
En deze foto is vandaag genomen..
Aanmerkingen op mijn houding mag altijd, daar leer ik van. Wat vinden jullie, is het zo beter of ?
p.s Ik moet gewoon even zeggen dat ik apetrots ben op sunny, eindelijk aan de teugel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fybro_rulez schreef:hoi,over je houding is nog net zo veel te zeggen omdat het twee foto's zijn he maar ik denk wel dat je netjes rijd hoor! je hakken goed naar onder blijven drukke,denk daar aan,zit je ook veel netter,oo ja supermooie pony trouwens!

GeNeRaAlTjE"]
[quote="GeNeRaAlTjE schreef:Sun loopt echt beterEn wat je houding betreft.. zie ik het fout of heb je piano handjes ?
En mss wat mee je tenen naar binnen draaien en een knikje in je ellebogen
]
Sonja"]
[quote="Flutterby schreef:Nou is het nogal een koppig beestje, en ze weigerde dus echt om aan de teugel te lopen.

) dat die pony niet aan de teugel loopt/liep omdat 'ie daar te eigenwijs voor was 
Op de 1e foto
zie ik dat sunny een lichte hertenhals heeft
. Deze bouw maakt het voor een paard/pony een stuk moeilijker om netjes door de hals (nageeflijk) te lopen (vind aan de teugel lopen zo'n rotwoord,maaruh da's persoonlijk en een andere discussie
)