Het was overgins het eerste parcourtje dat ik en tiska sprongen. (80 cm)
Nog even wat info over tiska:
20 jaar
Draver
Merrie
Hier komen de foto's!

1.

2.

3. In-uitje

4.niet heel netjes, maar wou hem er toch wel bijzetten

Groetjes, Anne

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
breggel1982 schreef:wat een super leuke draver , ziet er ook toppie uit voor 20 jaar.
probeer je handen wat meer mee te laten gaan met je paardje .
het is verstandig om een paar lessen te nemen , over afstanden etc en om goede controle over t tempo van je paard te krijgen een heel parcour is net ff anders dan een losse hindernis .ik denk dat als jullie er alle twee plezier aan beleven je gewoon lekker moet gaan !
Ladyingreen schreef:Ik zou het voor je pony gemakkelijker maken door een grondbalk te gebruiken. Dit is een springbak die je op de grond legt aan de kant van waar je de hindernis aanrijdt. Deze balk mag een voetje naar voren liggen (dus niet precies onder de hindernis).
Rij ook netjes op het midden van de hindernis, het gaat op sommige foto's heel goed, op andere nog wat minder. Maar voor nu ziet het er al echt goed uit! Gewoon veel plezier hebben en lekker vaak oefenen.
Eveyy schreef:Het meeste is wel gezegd geloof ik.
Probeer inderdaad met je handen wat meer mee te gaan en lekker dicht bij je paard te blijven.
Als je je handen langs haar hals houd aan beide kanten ipv erboven dan blijf je met je lijf automatisch ook wat dichter bij je paard. Daardoor zijn jullie een mooier en stabieler geheel
Ga vooral lekker door met waar jullie samen plezier in hebben!
Anne_Tiska schreef:Eveyy schreef:Het meeste is wel gezegd geloof ik.
Probeer inderdaad met je handen wat meer mee te gaan en lekker dicht bij je paard te blijven.
Als je je handen langs haar hals houd aan beide kanten ipv erboven dan blijf je met je lijf automatisch ook wat dichter bij je paard. Daardoor zijn jullie een mooier en stabieler geheel
Ga vooral lekker door met waar jullie samen plezier in hebben!
Aan deze tip heb ik echt wat! Daar zocht ik naar! Super bedankt