Zoals de titel het zegt voor het eerst samen op bokt. Heb zelf samen met mijn merrie Daroma nog geen topic aangemaakt wegens mijn eigen onzekerheid qua rijden. Omdat het nu zo lekker gaat dacht ik ga het toch proberen hihi

We zijn nu samen in een korte tijd M1 geworden en nu 4x gestart met 3 winstpunten. Daroma kennen jullie misschien wel via Cardy hier op bokt. Die start met haar in het Z1.
Mijn aandachtspunten:
- Ik pak te snel teveel linkerhand, dit zie je vooral terug in me linker SB, deze gaat dus nog niet goed genoeg.
- Ik heb erg veel moeite met mijn houding, zit vaak scheef en op het moment dat er spanning tussen mij en Daroma komt ga ik als een kronkel zitten

- Veel last van spanning en wil het perfect hebben, dit is natuurlijk niet een goeie combi. Hier komt ook mijn onzekerheid vandaan, ik leg de lat veelste hoog voor mezelf.
- Door mijn spanning verlies ik op een gegeven moment de controle over het tempo en reageert ze niet meer op mijn zit, ik vind dit lastig om in me proef dat weer recht te breien en duidelijk te zijn. Waardoor ik in het laatste filmpje teveel op hand rijd, hier word ook hard aan gewerkt.
Ik vind het nog steeds niet goed genoeg hihi maar ben zo erg vooruit gegaan dat ik het toch wil laten zien. Dankzij mijn top instructrice (cardy

Hoop dat jullie lief voor me zijn

Dit filmpje is afgelopen weekend gemaakt.
Even ter vergelijking, zo ging ik eind mei door de baan.