Sinds mei 2015 heb ik weinig tot niet meer gereden met mijn knappe dame.
Vanaf begin mei zit ik er eindelijk weer op na een zware bevalling met keizersnede van mijn zoontje.
Voor mijn zwangerschap was het een heel fijn en los paard wel moeite met de aanleuning maar niet zo tegen de hand en sterk als na mijn bevalling.
Een verzorgster heeft haar een tijd gereden maar die liet haar lekker sterren kijken.
Nu het na een maandje nog niet echt beter werd zijn we bij de tandarts geweest en hebben we een ander zadel.
Afgelopen zondag hadden we op stal een wedstrijdje en ik deed gewoon voor de lol mee had geen verwachtingen en had losjes de touwtjes er aan hangen omdat ook niet teveel met mijn handen wilde klieren. En ineens tijdens het los rijden ging de knop om ze zakte netjes aan de voorkant en ontspande dus hop touwtjes er af en ja hoor echt mega lekker gereden

Vandaag weer lekker gereden en nu ook foto's er van.
Eigen opmerkingen:
Handen meer bij elkaar
Armen meer gebogen houden.
Soms rechterop zitten.
Hakken minder op strekken.
Nyske moet nog meer dr neus er uit gaan drukken maar ik ben al lang blij dat ze niet meer rond loopt als een dwarse mislukte giraf

Op de laatste foto's is ze warm gelopen en gaat ze ook meer haar neus er uit drukken maar het duurt altijd ff voordat ze goed warm gedraaid is.
Nyske J. Fan è ziedewij
4 jaartjes jong
Ongeveer een jaar onder het zadel maar ik denk maar iets van 40X bereden waarvan voornamelijk op buitenrit.

Middendraf vind ze nog lastig en komt ze erg omhoog en word ik iets te streng in m'n handen

Tips zijn erg welkom houd het wel lief en opbouwend.
Ander commentaar mag in pb!