Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
eszy schreef:Het probleem is trouwens wel begonnen na zo'n les. Hij loopt daar een uur lang strak aan de teugel, wat hij dus niet gewend is en de rest van de week niet doet.
Ik had eigenlijk in eerste instantie het idee dat het daaraan lag.. Een protest omdat hij gedwongen is om zo te lopen. En heb hem toen een tijd lang rust gegeven. Zij is overigens nooit meer naar de les geweest daarna en dit wil ik ook niet meer.
Omdat het de vorige keer na bezoek van de osteopaat beter ging uiteindelijk, ben ik daar nu ook mee begonnen. De tandarts en hoefsmid moesten toch al komen en konden ook niets vinden. Vandaar de misschien wat vreemde volgorde.
Aan de longe met ruiter heb ik eigen niet geprobeerd. Zonder ruiter gaat het prima. Ook met zadel en zonder ruiter.
pien2010 schreef:Ik kan je met je probleem niet zo goed helpen, maar misschien kun je je volgende zadel boomloos doen? Scheelt alweer een hoop kosten qua aanpassen ed. Een degelijk zadel(barefoot/ghost oid.) Met een goede pad met inlages hoeft niet veel te kosten en gaat lang mee.
Wat betreft je probleem, mijn verzorgpaadd had dit ook en bleek zwakke kniebanden te hebben.
luffwinny schreef:Inderdaad foto van de rug laten maken. Mijn paard met kissing spines liep ook op ander terrein goed ( wedstrijden). Maar na foto bleek het dus kissing spines. Nooit verwacht omdat mijn paard op wedstrijd zo goed liep.
maximuss schreef:Een uur lang strak aan de teugel... Maw hij wordt dan lekker in de Krul getrokken... Kissing spines Here we come...