Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nies_ schreef:Dit paard is niet van jou begrijp ik? Ik snap eigenlijk niet waarom je zo zou willen rijden. Je hebt duidelijk niet de kennis en handigheid in huis om dit op te lossen, ook niet de mogelijkheid hier hulp mee te krijgen, medische zaken kun je niet uit laten sluiten en je materiaal deugt niet. Het paard doe je er duidelijk geen plezier mee als ze zich zo gedraagt en ik kan me niet voorstellen dat het leuk is om zo te rijden.
Nies_ schreef:Dit paard is niet van jou begrijp ik? Ik snap eigenlijk niet waarom je zo zou willen rijden. Je hebt duidelijk niet de kennis en handigheid in huis om dit op te lossen, ook niet de mogelijkheid hier hulp mee te krijgen, medische zaken kun je niet uit laten sluiten en je materiaal deugt niet. Het paard doe je er duidelijk geen plezier mee als ze zich zo gedraagt en ik kan me niet voorstellen dat het leuk is om zo te rijden.
Nies_ schreef:Storm2009 schreef:Trouwens alle mensen die zeggen GOED AANPAKKEN??? Eerst even al het medische uitsluiten???
Ik bedoel niet aanpakken als in op z'n flikker geven, maar aanpakken als in op welke manier te handelen. Snap je?
Simmerr schreef:Ik betaal zelf al 50 euro PM en dat ik al 9/10 van mijn zakgeld en ik moet ook nog kleren van mijn bijbaantje en ook nog sparen en wil daarbij geen les nemen als ik haar niet na kan laten kijken want als ze wel vastzit is het weggegooit geld...