Het schot is opzij, de spullen zijn eruit, wij zijn er klaar voor !
Het slachtoffer, net vers uit de stal gehaald !
Wat een bakbeest als je hem zo ziet (mijn vriendin is nog best lang !! (1.75)
Het was gelijk al raak, want zodra hij de parkeerplaats oploopt gaat die staart de lucht in en gaat hij dribbelen. (Ps. zien jullie die geweldige zwarte trailer op de achtergrond ?? Die is van mij... als ik droom
)Even ruiken... Gelukkig ruikt het alleen maar naar hem zelf, want het is tenslotte zijn trailer :lol:
En daar kwam het (ik plaats maar 1 plaatje, van de honderd) weigeren, weigeren en nog eens weigeren, 1 stap erop, en dan de rest van zijn lijf opzij gooien.
De zusjes zijn er al ruzie over aan het maken, want ze doen het natuurlijk allebei fout, volgens hun twee
We hebben dan ook werkelijk alles al geprobeerd, maar de laatste keer toen hij naar de kliniek moest, wilde hij er ook niet in, en toen hebben die mensen van de kliniek hem er letterlijk in geslagen, dus dat was nogal eh.. ja.. nvm.. Het is op zich niet zo'n probleem, want op stal zetten we de trailer altijd in de ingang zodat hij nergens op kan, en dan gaat hij er wel in, maar op wedstrijd heb je daar natuurlijk niet altijd de kans voor.
Toen kwamen we ineens op het prachtige idee om hem te blinddoeken om te kijken hoe die daar op zou reageren.. Nouuuu geweldig !
Hey, wie doet het licht uit ?
Ik ruik mijn baasje, dus het zit wel goed, ik volg haar wel !
Is het veilig baasje ?? Waar moet ik mijn hoef neerzetten ? Hier, sta ik hier goed ??
Hey, waar ben ik ?? Kan iemand misschien het licht weer aan doen ??
Oke ! Waaaaaaa waar ben ik ?? Ik ben erin getrapt !
Toen zijn we een stukje gaan rijden, (ongeveer 10 meter en een rondje terug) en mocht hij er weer uit, om het vervolgens nog een keer te doen !
Ja, ow hey, hier was ik toch net ook ??
Het was wel grappig, want hij keek ons echt heel zielig na toen hij wegreed, zo van, help waarom gaan jullie niet mee ?
Kom der maar weer uit, voorzichtig, netjes op de laadplank blijven !
Dat was het weer, nu weten mijn baasjes dat ze mij moeten blinddoeken als ik op reis moet, zo eng was het helemaal niet !
:love:

.
Doe dan liever dit 
met geduld en vooral afleidingen en druk vermijden, hetzij met wat Natural Horsemanship, bereik je veel meer... en heel belangrijk een fijne chauffeur voor de trailer.
) hoog. Als ze daar langs kukelen, dan ben je nog niet jarig.
)