Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Fennadev schreef:Ik kan nog niet lichtrijden in galop en gelukkig zit ik nu op een haflinger waar ik mijn beugels niet verlies in de galop. Maar met hem heb ik dan weer het dominantie probleem en meneer wil liever niet met mij galopperen. Hij is zeer eigenwijs en voor mij helpt het ook niet echt dat we met de hele groep tegelijk galopperen.
Kan t ook zijn dat mijn beugels voor mij eigenlijk net aan de lange kant zijn om goed te kunnen steunen? Want als ik mijn beugels op de bal van mijn voet houd, kan ik eigenlijk geen hakken meer uitdrukken. Het is jammer dat ik niet een gaatje korter kan proberen, want ik zit al op het hoogste gaatje aan de ene kant met de beugelriem.
Fennadev schreef:Dus gewoon mijn benen proberen zo lang mogelijk te laten hangen. Het gaat inderdaad wel beter als we moeten doorzitten of als we even zonder beugels rijden. Ik ben een beetje erg verlegen met dingen vragen. Ik ga het vanavond denk ik eerst proberen met mijn beugels op de lengte waarop ik ze nu heb en als het niet gaat moet er maar een slag in, ja. Ben trouwens bang dat ze dan weer te kort zijn, als dat twee gaatjes scheelt. Ik heb echt het gevoel alsof ik aan die kant 1 gaatje te lang zit. De beide beugels verschillen dankzij de verschillende beugelriemen ongeveer een half gaatje en de andere kant zit voor mijn gevoel wel goed.
Fennadev schreef:Top, mrie!
Alleen een vraagje, hoe doe je dat dan met lichtrijden in draf, dan steun je toch wel degelijk op je benen?