Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lithya schreef:Apart dat iemand die een ander overtuigd dat een Thiedeman teugel gebeuren slecht het, het zelf over poten bij een paard/pony heeft. Een Thiedeman teugel, mits goed afgesteld, hoeft geen problemen te geven met springen. Je geeft immers vrij boven de sprong, daardoor komt de Thiedeman ook losser. Of het wenselijk is om op een manege een Thiedeman teugel te gaan gebruiken is een tweede.
kusvoorjou schreef:Oh bah, ik heb er eens 1 over de kop zien gaan op deze manier.. Voor mij echt een no go!
Broccoli schreef:Ik denk dat ik weet over welke manege jij het hebt en zij weten heel goed wat ze doen. Ik geloof er dan ook niet veel van dat er 80/90 cm wordt gesprongen, mits je in de springles springt. Maar die instructeurs zijn ervaren springruiters en weten heel goed wat kan en niet kan.
Broccoli schreef:Ik denk dat ik weet over welke manege jij het hebt en zij weten heel goed wat ze doen. Ik geloof er dan ook niet veel van dat er 80/90 cm wordt gesprongen, mits je in de springles springt. Maar die instructeurs zijn ervaren springruiters en weten heel goed wat kan en niet kan.
Shar_Angel schreef:Broccoli schreef:Ik denk dat ik weet over welke manege jij het hebt en zij weten heel goed wat ze doen. Ik geloof er dan ook niet veel van dat er 80/90 cm wordt gesprongen, mits je in de springles springt. Maar die instructeurs zijn ervaren springruiters en weten heel goed wat kan en niet kan.
over welke manege denk je dat ik het heb ?? Nou volgens mijn vriendin mag hij absoluut niet af hoor.. alleen de gene die hem least mag zonder
Sonja schreef:Ach ik heb ook wel eens paarden over de kop zien gaan bij het longeren, met een simpele optoming tijdens een springparcours, en ik heb ze ook wel eens in een dressuurlesje tijdens een doodgewone arbeidsdraf onderuit zien gaan. Allemaal onverantwoord en belachelijk dus?
Gezeur van de bovenste plank dit. Moraalridderig gedoe ook. Kijk eens hoe geweldig ik ben, of mijn manege is.... Kleuterschoolniveau