Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
vibabu schreef:Als hij omkeert gewoon achteruit laten lopen? Af en toe proberen terug te draaien om gewoon te kunnen stappen en anders weer achteruit laten lopen. Erg vervelend voor paard, bij die van mij werkt het. Probeer ook niet een buitenrit te maken waarbij je omkeert maar probeer een rondje te maken, dan heeft hij niet het gevoel 'tot hier en niet verder'
Dragan2008 schreef:vibabu schreef:Als hij omkeert gewoon achteruit laten lopen? Af en toe proberen terug te draaien om gewoon te kunnen stappen en anders weer achteruit laten lopen. Erg vervelend voor paard, bij die van mij werkt het. Probeer ook niet een buitenrit te maken waarbij je omkeert maar probeer een rondje te maken, dan heeft hij niet het gevoel 'tot hier en niet verder'
Heb ik ook gedaan. Maar iedere keer dat ik omdraai ontstaat er dan weer een compleet gevecht. En dan vind ik t best eng dat ie ook gewoon de sloot in gaat.
Hoop eigenlijk een manier te vinden om het staken te voorkomen. Dat ie zegmaar niet zo'n probleem maakt van het weg gaan
vibabu schreef:Werkt voor die van mij niet. als ik hem laat stilstaan gaat hij weer klooien. Stijgeren en bokken om me er af te krijgen. Als hij achteruit loopt kan hij dat allemaal niet.
Dat voor vrachtwagen werpen is inderdaad ook niet leuk. Die van mij vindt vooral afgronden leuk zodat ik zenuwachtig wordt, en sloten... Ook heel tof.
Heb wel eens aan m'n instructeur gevraagd wat te doen als hij de sloot in loopt. Kreeg als antwoord heel snel er af springen
Awwijk24 schreef:wat gebeurd er dan als je hem op de trailer zet en in een totaal andere plaats rijd in je eentje?