. De fotograaf was een bekende en zodoende heb ik een hele reeks aan mooie en leerzame foto's mogen ontvangen. Ik heb helaas geen aangeboren dressuurtalent en daarom wil ik graag altijd weten hoe en waarom iets gebeurt. Een echt analyse mutsje dus
Enfin, deze paar foto's vond ik dan ook fantastisch om te krijgen. Ik maak nog regelmatig mee dat ik in de situatie als op de laatste foto eindig. Mijn vraag aan jullie is dan ook: wat gaat er volgens jullie hier mis?
Eerst een korte beschrijving van ons: paardlief (Turbo Magic X Cabochon) is nu 10 jaar. Heb haar als 4jarige beleerd en voordat ze verkocht werd toch zelf gekocht omdat ik deze niet kon laten gaan. Een jaar of twee geleden zijn we voor het eerst gestart en we rijden nu L2+5. Door mijn nieuwe instructrice (sinds half jaartje) ben ik er eindelijk achter dan paardlief het makkelijker vindt om haar binnenachterbeen maar niet zo actief onder de massa te plaatsen. We zijn nu dus vooral bezig met 1. mijn bewustwording hierin en 2. haar achterbenen mee te laten doen (even kort door de bocht gezegd). Ik heb altijd veel les gehad maar nu eindelijk iemand gevonden die echt de vinger op de zere plek weet te leggen, én dat ook goed heeft kunnen vertalen naar de praktijk.
Bij deze de foto's, leef je uit!! (let overigens niet op mijn hoofd, het was errug vroeg die dag
)Ik vind dit zelf een erg mooie foto en ik zie er erg geconcentreerd uit.

Vervolgens ga ik nadenken: oja, kijken naar waar ik heen wil en meer stelling vragen..

En dan eindig ik uiteindelijk zo....

Het had zo mooi kunnen worden
Hier nog even op een rij: