Op een buitenrit is hij ook 100% verkeersmak (als een bom naast hem omploft schrikt ie zelfs niet
) maar buiten is hij zoo gek als we rustig aandraven zet hij zijn nek erop en weg issie, en dan kun je wel zo hard trekken als je wil (geef nou geen antw van je moet ook niet trekken blablala want hij is zo snel, gevaarlijk gewoon) maar hij loopt gewoon door, het is alsof hij helemaal geen idee heeft van dat er iemand opzit hij doet NERGENS wat op uit.De laatste keer was echt de druppel, hij galoppeerde met grote snelheid een autoweg over, en pas na 1 km ofzow kreeg ze hem terug. .(en dat met passoa op het laatste gaatje)
Nu wil ik het een keer met liverpoolstang proberen, en dan met 2 teugels, 1 op bovenste gaatje (aan die ring) en 1 teugel op het onderste gaatje van die stangetjes aan de zijkant, en dan met kinketting.
Dan kun je hem onderweg gewoon op de bovenste teugel inhouden, mocht dat niet lukken dan is de onderste teugel de noodrem.
En dit is alleen een maatregel voor het buitenrijden, want dit is echt levengevaarlijk, beter voor paard en ruiter.
wat vinden jullie ervan?

. Dus nee, bij mij was het geen oplossing. Het hielp wel toen ik gewoon met brave paarden buiten reed, toen had hij ook niet de neiging er vandoor te gaan.
*katteklop katteklop*
die blokkeert de weg wel ff voor ons....