Misschien wel een rare vraag:
Vorige week moest ik een pony van een klein meisje (7-9jaar??) rijden. Het meisje moest al 3 pony's rijden dus vroeg ze of ik haar 4e wou rijden. Ik mocht springen met de pony. Omdat het meisje nog maar 80-100cm springt, vroegen ze of ik wat hoger wou gaan, zodat de pony dit toch nog bleef doen. Ik ging naar een rechte van 1m20, toch wel al serieus voor een D-pony... Alles kwam goed, afstand enzo was perfect. Maar de pony had de hoogte verkeerd ingeschat. Hij neemt de bovenste balk tussen zijn 2 benen mee en we vallen. Met mij niks aan de hand, de pony mankte... Na 15 min stappen was het manken dan toch voor bij. De volgende dag mankte de pony toch nog een beetje. Geen jumping voor de pony en het meisje dit weekend... Nu is het meisje kwaad op mij, omdat ze niet begrijpt dat het NIEt mijn schuld is. Haar papa heeft zich al kwaad gemaakt op haar, maar toch blijft ze koppig...
Ten slotte de vraag: Iemand die misschien een verhaaltje weet hoe je dit kan uitleggen aan een 8 jarig kind? Vind het echt jammer voor haar en ook voor haar pony, maar ten slotte kan ik er ook niks aan doen

PS: ik ben 15 & niet te groot voor de pony ....
groetjeeesss & thaaankss
xxpompidou