Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammo schreef:De tandarts is spencer shumacher (hoop dat ik het goed spel) uit Zwolle. Hij is afgelopen donderdag geweest, heeft mij ook zien rijden en natuurlijk was hij toen hartstikke braaf
Sammo schreef:Ik heb nu 4 bitten geprobeerd. Een dubbel gebroken watertrens van harry's horse, een dubbel gebroken D trens (iets dikker) van harry's horse, een dubbel gebroken van sprenger en de ongebroken flexi van trust.
Tot december liep hij perfect op het eerste bit trouwens.
dresjoepie schreef:Wat vervelend dat die dit doet Sommige paarden vinden die druk op de tong helemaal niets en om dat te vermijden slaan ze de tong erover Als ze dit "trucje" eenmaal door hebben is het ook heel moeilijk af te leren Je hebt van die africhting stangetjes met een tong boog Dan ligt de tong wat vrijer en kunnen ze hem er eigenlijk niet meer overslaan Zijn ook van epplejeck merk te koop Die van sprenger zijn best duur Ik vind zelf die met losse bitringen het prettigst
Sammo schreef:Heb idd ook nagedacht over een bit met tong boog alleen nu zijn ruinentandjes doorkomen is zijn gehemelte iets dikker, creëert dit bit daar dan niet teveel druk?
Ook ben ik heel benieuwd over hoe hij het gaat doen op ijzers. Hij heeft in 1,5 jaar tijd al 3/4 hoefzweren gehad. Of is het heel makkelijk denken dat ik hier ook met betrekking tot de mond gemak van kan hebben?
dresjoepie schreef:Wat vervelend dat die dit doet Sommige paarden vinden die druk op de tong helemaal niets en om dat te vermijden slaan ze de tong erover Als ze dit "trucje" eenmaal door hebben is het ook heel moeilijk af te leren Je hebt van die africhting stangetjes met een tong boog Dan ligt de tong wat vrijer en kunnen ze hem er eigenlijk niet meer overslaan Zijn ook van epplejeck merk te koop Die van sprenger zijn best duur Ik vind zelf die met losse bitringen het prettigst