Ik heb dit een tijd genegeerd, maar het blijft nu maar terug komen en hoop heel stiekem dat er meer mensen met dit probleem zitten en hier tips voor hebben. Want echt no way dat ik ga stoppen met rijden

De eerste keer dat ik het merkte was toen ik in de winter (vorig jaar) de zweet deken over mijn paard trok. Ik deed dit terwijl ik nog op het paard zat, ben te lui om af te stappen

Alleen nu voel ik het zelfde, voor een half jaar ongeveer al, alleen dan tijdens het rijden en ook het lopen op stal naar de tijd. (stal uitmesten begint goed zeer te doen)
Nu heb ik wel een vaag vermoeden waar dit door kan komen.. ik ben een nieuw, 7 cm groter en 2x zo breed paard gaan rijden en zit ineens in een dressuur zadel met grote opvullingen bij de benen. Nu had ik eerst een vzh zadel, en een smal klein paard, waar ik gewoon met dressuur beugels in reed. en mijn beenligging is niet veranderd, het heeft nu alleen niet meer zo veel ruimte bij mijn knie.
Zijn er mensen die dit ook hebben? en hoe lossen jullie dit op? want persoonlijk zie ik het niet zitten om met pijstillers te gaan rijden