Ik rij nu 7 jaar ik rij geen wedstrijden dus heb niet echt een nivea. en ik heb niet echt een vast rij paardje in de zomder wel!! Een prachtig mooie fries maar door bepaalden reden kan ik daar niet in de winter mee rijden. Ik rij vaak op wat smalleren paarden maar o dat ik nu 1,80 ben en in 1 jaar 15 cm ben gegroeit, heb ik steeds minder controlen over mijn benen (ik train elke dag wel 30 minuten )daardoor word het steeds moeilijker om op dunne paardjes te rijden, ik hoop dat hier natuurlijk wel verandering in komt, maar voor nie is het zeker niet perfect. Zoals je ziet op de fotos rij ik zeker niet altijd dressuur maar afentoe ik ben er dan ook echt geen pro in ofzo, het liefst rij ik op een paardje met veel pit, en als ik eerlijk ben hou ik echt niet van die hele braven paardjes die nooit een stap vekeerd zetten. Ik hoop dat ik nu een beetje info heb gegeven over mijn rijstyle en hoe en wat, heb en jullie misschien wat rijd tips. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat mijn handen op deze fotos verschrikkelijk zijn en dat ik zo normaal echt niet rij ook buk ik soms wat naar voor maar dat gebeurt vaker heeft iemand hier tips voor en misschien nog andere foutjes?
Bedankt voor je tijd
Mvg milou
P.s. Normaal rij ik gewoon in echte rijkleding maak je maar geen zorgen