Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sanne1992 schreef:Jeetje heftig, gelukkig gebeurt dat bij ons niet tijdens wedstrijden. Gaat er altijd heel gemoedelijk aan toe, en iedereen feliciteert dan ook de winnaar.
Sababber schreef:Klinkt als een ouder die haar eigen droom nu door haar kind wil laten verwezelijken. Dit soort kinderen zijn dus weer het slachoffer. Triest. Heel triest. Zie het gelukkig zelden.
max66 schreef:ik moet ook altijd moeite doen om niks te zeggen tegen mijn dochter als ze aan het rijden is, zelfs als ze les heeft![]()
Mijn dochter zit pas in de (verenigings)les en de pony is nogal hyper en gespannen. Aangezien ik mijn pony beter ken dan de instructeur heb ik nog wel de neiging mijn dochter tips te geven (b.v. pak de teugels iets korter, probeer haar naar beneden te rijden, rustiger galloperen enzenz).
Ik sta niet te schreeuwen natuurlijk, maar als ze voorbij komt wil ik wel eens iets zeggen. Ik weet dat het irritant is en probeer dit ook niet (meer) te doen, maar soms sta ik ZO met samengeknepen billen aan de kant..... dan wil ik haar gewoon tips geven.
Idd, mijn man heeft er 0,00% verstand van en die zegt niks, maar hij ziet er ook niks aan. Hij ziet niet eens of de pony gespannen of ontspannen door de bak loopt en maakt zich dan ook minder snel zorgen.... soms wel makkelijker!
Bmamavan2 schreef:Echt vreselijk wat ik hier van sommige lees trouwens, triest heel triest :-(