roosje78 schreef:Wat een leuke combinatie zijn jullie! Je paard lijkt me erg lief en je zit echt super netjes op haar!
Maar wat me eigenlijk op valt is de martingaal. Naar mijn idee zit hij een beetje strak waardoor de teugels niet op een rechte lijn kunnen zitten. Dat zie je bijvoorbeeld goed op de foto van het hals strekken (foto 6).
Waarom gebruik je die eigenlijk? Misschien kun je overwegen om hem achterwege te laten?
Geniet van je leuke paardje! Ik denk dat je nog heel veel van haar kunt leren!
Bedankt! ze is inderdaad erg lief
Ik Heb mijn eerste zeven of acht proefjes zonder martingaal gereden, maar nu een paar keer met martingaal geprobeerd en dat ging toch wat beter
maar ik zal hem er de volgende keer afhalen of erop letten dat hij goed zit. bedankt voor de tip!
Corien_ schreef:Je zit er keurig op en je paardje loopt volgens mij wel ontspannen. Ze oogt echter niet heel fanatiek. Misschien dat je in de training haar nog wat meer kan motiveren (door meer te belonen en af te wisselen) zodat ze nog wat blijer wordt. Veel plezier samen!
bedankt! ze kan heel fanatiek zijn, maar ik houd haar een beetje in. Ze wordt vaak erg enthousiast tijdens proefjes en dan heb ik minder controle. Ik zal haar toch wat energieker en gemotiveerder te laten zijn, bedankt voor de tip!
femo schreef:Ik vind dat je het paard niet in de weg zit, en daarom is het een prettig beeld. welvind ik dat het bit veel te hoog zit... Hij hoeft geen scheur van 20 cm te hebben!

Ik zal even kijken of hij lager kan, was mij nog nooit opgevallen
bedankt!
Laatst bijgewerkt door goldenarrow op 07-11-14 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd