Nina1999 schreef:Uit onderzoeken naar heup is een klein bultje wat waarschijnlijk breukje geweest is gevonden. In mijn rug helaas helemaal niets. Wel is het elke keer enorm stijf, het is dus gelukkig niet zo dat de fysio er niks aan merkt. Maar als ze het dan weer los gemaakt heeft is het een uur of 2 los, en dan zit het weer meteen helemaal vast.
Hoe herkenbaar. Ik 'verspil' er inmiddel al geen cent meer aan omdat het toch niet werkt.
Hoelang heb je je krachttraining gedaan en hoe ben je begonnen? Ik ben met een paar honderd gram begonnen en dat opbouwen. Ben ook vaak genoeg jankend naar huis gegaan omdat het gewoon niks hielp en alleen maar erger maakte. Ik heb nu mijn eigen rondje en dat gaat goed... onderrug train ik nu met 1kg extra, mijn boven rug spieren doe ik met een roeiapparaat en die staat nu op 55kg.
Paardrij instructeurs schreeuwde vroeger alleen maar dat ik moest recht zitten en been lang maken...maar je raad het al dat kon ik niet.
Ik ben wel eens op een beurs bij en therapeut(anne muller) geweest en ik heb vorig jaar een aantal lessen van Ciara gehad en zij waren de eerste die mij konden vertellen hoe wel mijn lichaam in een goede positie te zetten. Maar dat zijn dan ook de mensen met ook verstand van de ruiter en niet alleen van het paard. Echter zijn de stapbewegingen echt een crime voor mij.
Voor mijn spieren neem ik regelmatig een eiwit shake...dat werkt!
Ik hoop deze winter dan ook veel minder klachten te hebben en er beter uit te komen.