Ik zal ons even kort voorstellen. Ik ben Caressa, 21 jaar & geniet al van het rijden sinds ik een jaar of 6 a 7 ben.
Yelte is een Friese ruin van nu 7 jaar oud. Yelte ken ik al vanaf zijn 3de, toen ik hem samen met een vriendin op ging halen. Samen hebben we hem alles geleerd en hij doet het allemaal supergoed! Op dit moment hebben we onze eerste winstpunt in de B binnen, maar genieten vooral lekker samen! Hij is dus niet van mij & daarom ben ik enorm blij dat ik wel van hem mag genieten

Vandaag heb een heerlijke les met Yelte gereden. Dit was een van de eerste keren dat hij op ander terrein was, maar hij heeft zich voorbeeldig gedragen!
Zelf ben ik redelijk kritisch op mijn eigen houding, vooral mijn voeten en schouders leiden vaak een eigen leven.

Ik zou het erg leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten. Tips mogen natuurlijk ook! We doen hard ons best, maar we leren nog elke keer bij.
Ik ga nog even nagenieten van deze heerlijke les, met dit geweldige paard

1. Tijdens het losstappen even halthouden.

2. Op vreemd terrein laat meneer zich ook altijd graag even horen

In de les natuurlijk begonnen met losrijden, maar hier zijn verder geen foto's van. Ook staan de foto's niet op volgorde.
Draf rechtsom
3.

4.

5.

Draf linksom
6.

7.

Galop rechtsom
8.

9.

10.

Galop linksom
11.

12.

13.

Ik ben zo enorm trots op hem. Hoe hij altijd weer zijn best voor me doet en hoe hij het allemaal oppakt.

Bedankt voor het kijken!