Nu ben ik sinds zondag weer lekker aan het rijden op mijn paardje, sinds 10 maanden eruit te zijn geweest en al een paar heerlijke buitenritten achter de rug..Maar zoals het topic al zegt, ik krijg gewoon schuurplekken op mn stuitbeen :/ Daar heb echt nooit last van gehad. Heb geen ander zadel, Rij gewoon met een rijbroek aan, geen naden in mijn ondergoed, of wat dan ook :S Vandaag ff 20 minuten erop gezeten maar ben er maar snel weer af gegaan.
Komt dat omdat ik al een tijd niet meer heb gereden?? En wat kan ik er tegen doen? Misschien een Gel seat saver, wat is jullie ervaring?
. Zou niet moeten gebeuren. Blaren komen als je huid ergens tegenaan schuurt dus heb je veel doorgezeten of gegaloppeerd?
want kwam al wijdbeens op stap op stal vandaag :p Ik heb niet echt veel doorgezeten, maar wel lang gestapt, gisteren buiten rit van 2 uur gemaakt
Misschien moet ik maar gewoon een gel seatsaver erop smijten of een ander zadel kopen
En het brand als de hel onder de douche.. En op ten duur komt er zelfs een korstje vanaf zetten. 
Na afloop misschien nog wat ibuprofen gel tegen het gloeien als het geen open wondje is.