Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SaskiaKa schreef:Jouw tijd, jouw geld, jouw keuze. Kom op zeg, je bent 18 jaar, vriendje moet maar accepteren dat zijn vriendin een hobby heeft waar nou eenmaal tijd in gaat zitten. Ben je van plan om je hele leven je aan te passen aan zijn wensen?
robert45 schreef:SaskiaKa schreef:Jouw tijd, jouw geld, jouw keuze. Kom op zeg, je bent 18 jaar, vriendje moet maar accepteren dat zijn vriendin een hobby heeft waar nou eenmaal tijd in gaat zitten. Ben je van plan om je hele leven je aan te passen aan zijn wensen?
Nou ik mag hopen dat jij geen relatie hebt anders heb ik flink medelijden met die man van je.... sjonge jonge...
.
). Nou geloof me dat wordt zwaar, ik heb maar 1 paard en geld zat ervoor maar ik kan helaas maar om de dag komen. Het is gewoon zwaar als je eenmaal je leven hebt. en zoals hoe het bij mij nu is, had ik me 6 jaar terug ook nooit voorgesteld. Een baby zat bijv. echt niet in de planning! En ze is er toch hihi.
SaskiaKa schreef:Jouw tijd, jouw geld, jouw keuze. Kom op zeg, je bent 18 jaar, vriendje moet maar accepteren dat zijn vriendin een hobby heeft waar nou eenmaal tijd in gaat zitten. Ben je van plan om je hele leven je aan te passen aan zijn wensen?
Nies_ schreef:SaskiaKa schreef:Jouw tijd, jouw geld, jouw keuze. Kom op zeg, je bent 18 jaar, vriendje moet maar accepteren dat zijn vriendin een hobby heeft waar nou eenmaal tijd in gaat zitten. Ben je van plan om je hele leven je aan te passen aan zijn wensen?
Precies! Gewoon kopen dus. Neem aan dat hij ook hobby's heeft die jij niet verbiedt