oji schreef:Wat is er mis mee, dat als je trots op je paard bent, blij bent met de vorderingen die je maakt, dat je die gewoon op social media wil zetten zonder een emmer stront over je heen te krijgen. Want dat is toch wat bokt is. Social media, een platform om je hobby te delen. Om je trotse bezit te delen met liefhebbers. Als je iets plaatst bij HAW, wil je hulp, als je iets plaats bij ITP, wil je gewoon laten zien waar jij blij mee bent. Ik snap best waarom sommige topic starters erg geïrriteerd raken. De reden waarom ik ook echt nooit iets op bokt zal plaatsen. Niet omdat ik alleen maar oh en ah wil horen, maar ik heb met mijn instructeurs een pad uitgestippeld. Heel duidelijk, welke problemen je op welk moment aanpakt. Ik krijg hun ongezouten commentaar en wil geen oh en ah. Mijn instructeurs hebben onderling contact. Ben nog lang niet op mijn einddoel, dus er is voldoende commentaar op aan te merken. Totaal zinloos om dan met alle zogenaamd goed bedoelde tips van anonieme bokkers aan de slag te gaan, want daar ben je niet mee bezig. Wil niet zeggen dat ze geen gelijk hebben dat dat punt verbetering verdiend, maar is voor jou niet voor dat moment het belangrijkste om aan te werken. Als iemand dan plaatst dat ie geen tips hoeft, omdat ie goede begeleiding heeft, ben je meteen arrogant, wil je niets leren, zul je nergens komen...terwijl volgens mij de mensen die hun pad en methode blijven volgen en niet met elke bokt wind meewaaien, juist degene zijn die ergens komen. Heb je geen begeleiding, ben je onzeker over je begeleiding en hoe je verder moet, dan plaats je het lekker bij HAW want dan wil je tips.
Goed gezegd. Kan het hier alleen maar mee eens zijn.