Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij word gewoon enthousiast.nelle schreef:MarlindeRooz ik ben 20 ... door snel te typen maak ik fouten ...
is dat een probleem voor een paard te rijden? en zoals je net al kon lezen heb ik lessen genomen maar zijn zij te bruut in de mond ...
zadel past perfect heb via een zadelmaker het zadel gekocht die dit heeft gepast op het paard , heb meerdere zadels getest en ben tot dit zadel bekomen
MarlindeRooz schreef:Aan je schrijfstijl te zien ben je 12, dus misschien hulp zoeken bij een instructrice?
Moos99 schreef:MarlindeRooz schreef:Aan je schrijfstijl te zien ben je 12, dus misschien hulp zoeken bij een instructrice?
Hoe kort door de bocht is dit? jezus zeg![]()
Moos99 schreef:MarlindeRooz schreef:Aan je schrijfstijl te zien ben je 12, dus misschien hulp zoeken bij een instructrice?
Hoe kort door de bocht is dit? jezus zeg![]()
TS, niet iedere instructie bevalt altijd even goed maar er zijn genoeg instructrices die jou misschien wel kunnen verder helpen op de manier die je zelf prettig vind.
MarlindeRooz schreef:Misschien een andere instructrice zoeken?
Ik heb als hulp voor een nogal hete pony dat als ik de teugels los gooi en hoooo zeg dat hij dan weer moet gaan draven.
Als je paard zo gek in de kop wordt kan je ook proberen het paard op een volte te trekken, als het écht nodig is.
Verder, hoe staat je paard? Op stal? hoeveel uur weidegang heeft hij? Welk bit hangt er in? Wat voer je hem?
Dat zijn allemaal dingen die meespelen.