Vandaag heb ik weer eens gereden op Luc de pony van een vriendin van mij. Luc is een 6 jarige NRPS ruin.
Ik had al een hele tijd niet meer echt paardgereden dus het was even wennen. Omdat het lekker weer was besloten we wat foto's te maken. Het rijden ging nog niet helemaal lekker, Luc is wat kijkerig en schrikt erg snel. (dan schiet hij er in galop vandoor) Daar is mijn vriendin mee bezig, het is gelukkig al veel minder erg dan in het begin. Ik zou graag tips willen hebben over mijn houding, naar mijn idee is die nogal stijfjes.
Luc wordt met bijzet (soort elastiek) gereden, dat is niet mijn keuze maar het is nou eenmaal niet mijn pony, daarop liever geen commentaar, verder zijn tips altijd welkom! ( De foto's staan niet op volgorde)
Dit topic staat bij horses at work omdat ik graag echte tips wil en dat krijg je niet zo snel bij JITP. Verder mag ik dit topic natuurlijk plaatsen van de eigenaresse van Luc.
1)

2)

3)

4)

5)

6)

We hebben ook nog even gesprongen
: 7)

8)

Bedankt voor het kijken.
Verder zou het zadel best wat te groot kunnen zijn maar dat weet ik niet precies. (het is trouwens een dressuurzadel)