via via, kwamen we aan het adres van een boer die een mooie merrie te koop zou hebben.
2 weken terug gaan kijken, en toen was die boer zijn zadel kwijt, (al 4 jaar niet gebruikt
) maar zei al, als we serieus geintereseerd waren, mocht ze wel een maand op proef.Nou was ze 4 jaar niet bereden, maar ook niet gepoetst... dus lange manen vol klitten en blub... vette vieze wintervacht *foto's in profiel*
en toch, toch had die merrie iets... uitstraling, mooie gangen... en super aanhankelijk.
Dus vandaag opgehaalt.
boer had ondertussen zijn zadel gevonden, merrie redelijk gepoetst en zou haar wel even longeren. En toen was het "spring er maar op"
Voor ik het wist zat ik er op, en realiseerde toen pas van "oeh, 4 jaar niks mee gedaan, en ik heb niet eens een cap op" maar ze was super braaf!
Ze probeerde een keer te bokken, maar ze begreep wel dat dat niet de bedoeling was

Zelfs de rem en het gas doen het nog goed

Nou, genoeg getyped over mijn Crackje,
Meet Mabel *zoals haar roepnaam is geworden
**nee ik trek haar hier niet in de krul ofzo, maar ze liep zelf wat onwennig te kijken hoe ze het beste haar hoofd kon houden
*dat zadel zat voor geen meter, maar ik zie nu pas hoe krom ik er wel niet op zat

Hoop dat er vandeweek nog wel wat meer en betere foto's volgen
Maar voor alle nieuwsgierige ze toch al even geupload, voor een ideetje hoe mijn black beauty er uit ziet