Ik ga mij en mijn verzorgpaard Zertab toch maar onderwerpen aan bokt. Vandaag weer gereden maar man...dit zag er niet goed uit toen ik de foto's terug bekeek. Mijn houding is echt...om te huilen. En soms is hij zo gespannen, terwijl hij afgelopen donderdag echt mega ontspannen was. Misschien was het vandaag zijn dag niet helemaal, maar mijn houding is niet zijn schuld. Dus ik zoek voornamelijk tips voor mijn houding. Zertab is een 10 jarige ruin van Jupilot. In 2011 ooit een oefenwedstrijd gereden, iets van 160 punten, 163, ofzo. Niet zo goed dus. Sindsdien niet meer op wedstrijd geweest. Zou het wel willen, maar of mijn ouders het willen financieren
Daarbij moet ik dan ook weer lessen nemen, wat ik denk ik sowieso weer wil doen. Een oefenwedstrijdje wil ik denk ik wel weer in de zomervakantie gaan doen. Om te kijken waar we staan, en natuurlijk voor het commentaar.
Opbouwen commentaar alsjeblieft! Het lijkt trouwens soms alsof ik hem in de mond trek, dat is niet het geval. Mijn vriend heeft de foto's gemaakt.
1.

2. Hier is hij eindelijk even ontspannen.

3. En hier niet meer.
(ik moet toegeven, het was ook wel erg spannend. Een stalgenoot ging op wedstrijd en ging net zijn paard inladen)
4.

5. Geen contact, hij was net ontspannen en dan geef ik hem meer teugel. En hier kwam hij dus weer omhoog. Ohja, hoofd even zwart gemaakt.

6. Die tong.
Oh en ik trok een boos gezicht, dus even weg gehaald

7.

8. Galopje

9. Geen contact.

Dan nog een foto van balkjes draven.
10. Ik ben me er bewust van dat ik hem erg strak heb, maar anders ging hij té snel.

En zo was het...

.
.