Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Deze hebben ze er operatief uitgehaald en paard was weer helemaal de oude. Dus misschien heb je hier wat aan. Wendy89 schreef:2 jaar geleden heb ik ook een paard gehad die ook ineens 'onhandelbaar' gedrag begon te vertonen. Niet gericht eraf werpen, maar gewoon staken inderdaad en blijven bokken.
Ook wij hebben er tandarts, dierenarts en fysio naar laten kijken, maar niks kunnen vinden.
Toen alle hoop al was opgegeven, zijn er foto's gemaakt van zijn gebit. Hier werd een verborgen wolfskies gevonden die zo niet zichtbaar was, maar waar het paard blijkbaar erg veel last van had. Deze hebben ze er operatief uitgehaald en paard was weer helemaal de oude. Dus misschien heb je hier wat aan.

Wendy89 schreef:Nee, zowel losse als contact teugel accepteerde hij niet meer. Het bit drukte hem waarschijnlijk al op de wolfskies zonder dat er druk op stond.
Bizzybijtje schreef:3 scheppen voer, nauwelijks gereden worden en af en toe maar buiten komen? Dan vraag je wel een beetje om energiebommetjes of ligt dat aan mij
pimaude schreef:Sjongejonge. Een paard heeft ook gevoel r12312. Ik hoop dat ts jou 'raad' niet opvolgt.
xGwennn_94 schreef:Ik denk puur gedrag, ik rij zelf vaak ''probleem paarden'' ook voor andere mensen. En 9 van de 10 paarden is het gedrag of het zit tussen hun oren dat het nog steeds ergens zeer doet van een probleem uit het verleden (tand problemen, vast zitten, slecht zadel/bit etc.) Denk dat het puur even er doorheen bijten is.
pimaude schreef:Sjongejonge. Een paard heeft ook gevoel r12312. Ik hoop dat ts jou 'raad' niet opvolgt.