Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
novito schreef:(Ja ik weet het, het is beter om zonder enzo te rijden, maar ik kies er zelf voor om hem even het doel van naar beneden te laten lopen snappen, dit ook in overleg met lesgever...)
Agossie schreef:novito schreef:(Ja ik weet het, het is beter om zonder enzo te rijden, maar ik kies er zelf voor om hem even het doel van naar beneden te laten lopen snappen, dit ook in overleg met lesgever...)
Als de instructeur het werken met slof stimuleert of goedkeurt, twijfel ik zeer zwaar aan de kwaliteiten van de betreffende instructeur.
Meisje, laat die slof toch links liggen...
Ryanne_ schreef:Ik gebruik de slof ook regelmatig, voor mij waar nodig. Ik heb hem ook onder mijn pink door en dan de teugel op de gewone manier zeg maar.
Jammer dat er gelijk mensen afgekraakt worden op het gebruik van een slof.. Een slof kan je negatief gebruiken maar ook zeker positief.. iedereen heeft daar zijn eigen reden voor en kraak die dan niet af.. als je hem zelf niet gebruiken wil, prima goed van je! maar als je hem gebruikt op de juiste manier is dan ook goed van die persoon!
Herman97 schreef:Yeah !!!! lang leve Bokt !!!! We hebben weer een toppic waar wie iemand af kunnen zeiken !!!
Mensen laat elkaar toch in zijn/haar waarde. Haar vraag was alleen maar HOE je hem officieel vast houdt. Niet meer en niet minder. Dus meningen doen er niet toe en een instructeur afbranden zonder die gene te kennen of te hebben zien handelen kan iedereen en getuigd van weinig respect .....
Succes meissie, ik hoop dat te tussen de "valse" antwoorden een beetje door kunt lezen ....
novito schreef:Ik had al meerdere oude topics geopend en daarin gezien dat je afgekraakt wordt als je met een slof rijdt. Maar zoals meerdere hier zeggen gebruik ik het ook als rem om (4 jaar) om hem af te remmen als hij er vandoor gaat, maar dan ook in een knoop... En dit is dus ook offtopic!
Oke dus sommige rijden hem bij zn gewone teugel en de andere tussen ring en middelvinger? Mij leek het handigste tussen ring en middelvinger zodat je op de gewone teugel andere druk kan zetten... Maar meestal hangt ie gewoon in een knoop. Haha het is denk ik ook een beetje wat je het fijnste vind
romyloverrr schreef:Ik heb maar 2 keer in mijn leven met slof gereden, maar ik houd hem zo vast zoals ik ook de stang en trens vastheb. (stang boven, trens onder)
precies zo, dus achter m'n wijsvinger. Alleen op die manier kun je goed voelen of je (te veel) spanning op de slof/stang hebt staan.