Zij is voorheen hoger getraind en heeft op wedstrijden ook al M gelopen. Ik heb eerder L2 gereden, dus wij starten dan ook in het L2.
We zijn vrij snel gestart en dit is onze 5e wedstrijd geweest. Het filmpje betreft de tweede proef (eerste niet fijn op film)
http://www.youtube.com/watch?v=gMz_-9qVHuM
Waar we heel hard aan werken:
- Losheid in haar lijf, vooral de bovenlijn: rug/hals
- Achterhand wat actiever en onderbrengen.
Mijn houding, ik heb zelf een soort van foefje ontdekt waar ik haar losser mee krijg maar wat er neit uitziet, dit is meer stelling en buiging vragen. Vooral met links blijf ik haar daarin helpen met mijn hand, waardoor ik nu af en toe mijn handen te breed hem en meestuur alsog ik op een motor zit
.Ook vind ik mezelf nogal strak in mijn schouders zitten in het filmpje, werkpuntje voor de volgende keer.
Voor we aan de proef begonnen maakt ze een kort huppeltje, dit kwam omdat mijn knot/donut uit mijn haar op haar kont viel
.Ik hoor altijd graag verbeterpunten en opbouwende kritiek. Ook ben ik nieuwsgierig of jullie denken dat we de overstap naar het M al kunnen maken.

.
Ik zou lekker overstappen, ik vond de M1 eenvoudiger als de L2 omdat mijn paard ook wat heet wil worden, juist meerdere oefeningen achter elkaar is dan prettiger voor mijne, doordat je ze bezig houd kunnen ze tussendoor niet zo heet worden